Ukrajna mellett állunk

Ukrajna zászlaja

Az orosz kormány Ukrajna elleni támadása ártatlanok millióit sodorta veszélybe. Kiállunk Ukrajna, valamint a szabadság és a demokrácia védelme mellett. Ha Ön is támogatni szeretné Ukrajnát és az ukrán népet szükségük idején, kérjük, fontolja meg, hogy adományoz.

Zyro a Hostingertől

Készítse el webáruházát havi $8.90 Ft-tól

Ne csak álmodozzon róla, kezdjen is bele! Spóroljon 44%-ot a webáruház-csomagon, és szerezzen mellé ingyen tárhelyet és domaint.

Uniszex légpárnás cipő terméklistaUniszex légpárnás cipő terméklistaUniszex légpárnás cipő terméklistaUniszex légpárnás cipő terméklistaUniszex légpárnás cipő terméklista

Gyors kezdés

Kezdje el az online értékesítést!

Válasszon egy jól megtervezett sablont, amely megfelel az online vállalkozásának, majd használja a "fogd és vidd" szerkesztőnket, hogy elindítsa webáruházát.

Készítse el saját online áruházát!
Példák a tervező által készített online áruházsablonokra

Adjon el mindenhol!

Értékesítsen ott, ahol célközönsége megfordul! A Zyro online áruház megkönnyíti a termékek eladását a Facebookon, az Instagramon és az Amazonon.

Adjon el mindenhol!
Példa a Facebook áruházak listájából

Mobil és biztonságos

Haladjon Ön is a korral! Indítson be egy webáruházat, amely biztonságos vásárlási élménnyel nyűgözi le vásárlóit bármilyen eszközön.

Vágjon bele!
Reagáló e-kereskedelmi weboldal kialakítása

Egyszerűsített e-kereskedelem!

Adjon webáruházat bármilyen új vagy már létező Zyro webhelyhez mindössze néhány kattintással. Mutassa be termékeit azok legjobb formájában, és tegye könnyűvé az online rendelést.

Kezdje el az online értékesítést!
Megrendelés gomb hozzáadása a meglévő weboldalhoz

Egyszerű kezelés

Egyszerű készletkezelés

Hozzáadhatja, nyomon követheti és kezelheti termékkészletét több platformon keresztül, egyetlen intuitív irányítópult segítségével. Minden kéznél van.

Fizetési lehetőségek százai

Könnyítse meg saját és ügyfelei életét, és állítsa be a leggyakrabban használt fizetési módokat, hogy soha ne mulasszon egyetlen értékesítést sem.

Indítsa el online áruházát!
Online áruház kezelőfelület.

A kézbesítés és a kiszállítás megoldva

Hagyja, hogy a Zyro kiszámolja vevői számára a legjobb szállítási díjakat, majd vegye át az irányítást a megrendelések részletes nyomon követésével és az automatikus ügyféltájékoztató e-mailekkel.

Egyszerű adminisztráció

Nem kell az adók és az adminisztráció miatt aggódnia. A Zyro eszközei leegyszerűsítik Önnek a papírmunkát és a logisztikát.

Szerezzen be egy webshopot!
Szállítási és kézbesítési beállítások

Egyszerű növekedés

Legyen naprakész!

A beépített jelentésekkel és az értékesítéskövetéssel vállalkozása minden részét folyamatosan szem előtt tarthatja. Integrálja a Google Analytics szolgáltatást, hogy vásárlóiról és látogatóiról minél teljesebb képet nyerjen.

Kezdjen bele most!
A forgalmat és a felhasználókat megjelenítő grafikon

Erőfeszítések nélküli marketing

A Zyro segítségével egyedi hirdetéseket jeleníthet meg a Facebookon, Google Shoppingon és más felületeken. Találja meg a megfelelő célközönséget, és turbózza fel értékesítési csatornáit.

Online eladás
Stilizált példa a Google Shopping hirdetésekre

Egyszerű kedvezmények

Könnyen hozzáadhat különböző fix kedvezményeket és kódokat Zyro webáruházához. Kínáljon ügyfeleinek extra ösztönzést a vásárláshoz és a megtakarításhoz.

Vágjon bele most!
Kupon kódok használata a termékekhez

Értékesítsen ajándékkártyákat

Kínáljon ajándékkártyákat, és webáruháza lesz az igazi meglepetés! Hagyja, hogy vásárlói a választás örömét adhassák szeretteiknek!

Szerezze be webshopját!
Példák különféle ajándékkártyákra

Hogyan készítsen webáruházat?

Kövesse az alábbi egyszerű lépéseket webáruháza létrehozásához:

Termékek hozzáadása a Zyro webbolthoz
1. Csatlakozzon a Zyro-hoz.

Iratkozzon fel a Zyro webhelyépítőre, és lásson hozzá az építéshez minden kötelezettség nélkül. Próbálgassa a különböző funkciókat, hogy megtudja, melyekre van szüksége.

Fogjon hozzá!
2. Válasszon egy online bolt sablont!

Keressen a márkájához és vállalkozásához illő stílust, majd annak személyre szabásához használja a "fogd és vidd" szerkesztőt.

Fogjon hozzá!
3. Jelenítse meg áruházában a termékeket.

Töltse fel termékeit webáruházába, majd állítsa be az egyéb feltételeket (árak, akciók, fizetési módok, szállítás).

Fogjon hozzá!
4. Tegye közzé a webáruházát!

Kattintson a "publish" (publikálás) gombra, ellenőrizze, hogy minden úgy néz-e ki, ahogy szeretné, és már el is kezdheti az online értékesítést.

Fogjon hozzá!
5. Kezdjen marketing tevékenységbe!

Használja a Zyro hatásos marketingeszközeit vállalkozása online népszerűsítéséhez, és növelje eladásait azonnal.

Fogjon hozzá!

Webáruház GYIK

Itt találja a válaszokat a webáruházakkal kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre.

Egy webáruház pontosan az, ami a nevéből következik: egy olyan bolt, amely termékeket és szolgáltatásokat árul az interneten, ellentétben egy hagyományos bolttal, amely üzlethelyiségben teszi mindezt.

Az e-kereskedelemnek nevezett tevékenység termékek és szolgáltatások eladását és vásárlását jelenti. Ennek egy e-kereskedelmi webhely, azaz webáruház ad helyet.

Lehet olyan e-kereskedelmi webhelye, amely egyéni vásárlóknak értékesít, vagy olyan, amely más vállalkozásoknak. Üzleti modelljének és célpiacának függvényében szinte minden kapható webáruházakban.

Az olyan platformokon, mint a Shopify, a WooCommerce és a Magento, a jártasságától függően akár néhány napig vagy hétig is eltarthat az üzlet felépítése és elindítása.

A Zyro egyszerűen használható üzletépítő szolgáltatásaival akár a tervezési és kódolási tapasztalatok nélküli felhasználók is percek alatt felkészülhetnek az online értékesítésre.

Először is termékekre van szüksége, akár a saját raktárában, akár a gyártótól közvetlenül az Ön ügyfelének küldve vagy más teljesítéssel.

Ezt követően ki kell találnia, mi válhat hasznára az internetes vásárlás során: fényképek, árak, leírások, mérettel kapcsolatos információk. Jelenítse meg ezeket webáruházában, és már bele is vághat.

Használja a Zyro vezérlőpultját az árukészlet nyomon követésére, fizetési és szállítási opciók biztosítására, hitelkártyáktól a PayPalig, DHL-től a GLS-ig és ezeken túl.

Célunk, hogy olyan megbízható fizetéskezelési átjárót biztosítsunk Önnek, amely elfogadja az összes elismert hitelkártyát és szállítási szolgáltatót, így kímélve Önt meg attól, hogy a vevői megszakítsák a vásárlást a pénztárnál.

A Zyro kiszámítja a vevőinek legmegfelelőbb szállítási díjakat, és segít megtalálni az Ön preferenciái alapján a legjobb árakon dolgozó szállítókat.

A teljes kézbesítési folyamat nyomon követhető a műszerfalon, így nincs más dolga, mint nekivágni az üzletnek, és kinyomtatni a szállítási címkéket.

Nem. A webáruházából származó profit az Öné. Más felületekkel ellentétben a Zyro egy olyan webáruház-építő, amely nem számít fel sem jutalékot, sem tranzakciós költséget. Az egyedüli költség a webhelye havidíja.

Ennek köszönhetően úgy biztosíthat versenyképes árakat, hogy közben fedezi a szállítási díjakat és egyéb költségeit.

A Zyro mint modern internetes felület szépsége éppen az, hogy nincs szükség igazi tréningre ahhoz, hogy online értékesítésbe fogjon. Természetesen hosszú távon jól jöhet, ha utánanéz, hogyan kell internetes vállalkozást vezetni és e-kereskedelmi weboldalt kezelni.

Ugyanakkor a Zyrohoz hasonló webáruház építők nagyon könnyűvé teszik egy kisebb vállalkozás internetes elindítását és hathatós internetes jelenlétét. Minden szükséges eszközt és támogatást a rendelkezésére bocsátunk, hogy új vevőket találjon, és eladásai szárnyra kapjanak, a legjobb termékleírásoktól kezdve egészen az elvárásainak megfelelő fizetéskezelési átjáróval rendelkező e-kereskedelmi csomagig.

Ez attól függ, milyen e-kereskedelmi oldalt szeretne létrehozni. Egy WordPress oldal esetében számításba kell vennie, mennyibe kerül havonta a webtárhely vagy WordPress tárhely, valamint a különböző biztonsági intézkedések (pl. az SSL-tanúsítványok, amelyek megóvják oldalát a rosszindulatú adathalászattól), az egyedi beépülő modulok és témák.

Másfelől viszont a webáruház-építők havidíjában benne van egy webáruház működtetésének minden technikai feltétele. Ezáltal egy kisvállalkozás gyorsabban és könnyebben létrehozható.

A Zyro messze a legjobb online áruházépítő kezdők számára, házon belül kifejlesztett rácstechnológiájával, jól kialakított fizetési átjárójával, éjjel-nappal elérhető barátságos ügyfélszolgálatával és verhetetlen áraival. A Zyro összes boltsablonja teljesen reszponzív, így mobilfelhasználók számára is könnyű értékesíteni.

Ez az Ön célközönségétől és piaci szegmensétől függ. Javasoljuk, hogy végezzen piackutatást, mielőtt eladna néhány olyan terméket, amelyet Ön is kedvel. Így megtudhatja, éppen mi divatos és keresett, és könnyebben fogja márkáját egyediként pozícionálni a versenytársai között.

Azt is megteheti, hogy úgy csábítja a vevőket arra, hogy az Ön webáruházában vásároljanak, hogy olyasmit kínál nekik, amit máshol nem vehetnek meg, vagy olyan áron, amit nem lehet kihagyni. Ha nincs erre vonatkozó ötlete, a munka oroszlánrészét elvégeztük Önnek, és összeírtuk azon termékek listáját, amikre most óriási az igény.

Mégha használ is jelenleg online piacteret (pl. Etsy, Amazon), akkor is rengeteg előnye van annak, ha saját e-kereskedelmi oldala van. A keresőmotor-optimalizálás (a Google és más keresők találati listájának elején való megjelenés) és a közösségi média fiókjainak zökkenőmentes integrációja sokkal könnyebb és hatásosabb, ha van saját webáruháza.

Termékoldalai kitűnhetnek a tömegből, ami sokkal nehezebb, ha olyan keretrendszerekkel dolgozik mint az Amazon és az eBay. A saját URL-lel rendelkező egyéni webáruháza segít majd márkája építésében és népszerűsítésében, és vevői szemében komolynak és profinak fog látszani.

Webáruházát nem csupán internetes értékesítésre használhatja, hanem arra is, hogy boltjáról exkluzív üzleti híreket osszon meg egy dedikált blog segítségével, és hogy okostelefonokra és más mobileszközökre optimalizálja áruházát. A Zyro webáruház-építővel teljesen ingyen indíthat blogot az összes webhely- és webáruház-csomag keretében.

Röviden: egy hagyományos bolttal összehasonlítva igen. Mivel az e-kereskedelmi boltja az interneten van, nem vonatkoznak rá olyan havi költségek mint a villany- vagy vízszámla és az üzlethelyiség bérleti díja.

Nem korlátozza tevékenységét a földrajzi hely vagy a nyitvatartási idő, hiszen az áruházát a nap 24 órájában elérik a Föld minden pontjáról. Jó eséllyel kevesebb munkaerőre is lesz szüksége, azaz a működési költségei alacsonyabbak lesznek.

Mindent egybevetve magasabb lesz az árrés. Egy webáruház tehát bármilyen vállalkozás nyereséges kiegészítője lehet.